well


Nu ska man vara sådär mainstream ;P


Hårfärg: Blondie
Ögonfärg: Blå/Grå
Längd:  179 fast nuborde det vara 180 cm
Studerar:  9B Augstenborgsskolan
Favoritklädesplagg: Jeans, haha! det är det
Har alltid med mig i väskan: liten borste,gammla bussbiljetter,läppglans,pengar,
Dricker jag läsk dricker jag:  Pepsi Max, always!
Tatueringar, piercings: i öronen ,ha
På datorns skrivbord har jag en bild av : Eva Green i röd basker och med en cigarett
Imorgon kommer jag:  ennu en tråkig skoldag,lite shopping och at night gå på nån fest förmodligen
I sommar kommer jag klä mig i:  oh! korta klänningar,shorts,ballerinor av alla slag ( kan inte ha hög klack,eller om jag vill vara 185-90 så. . .)
Jag är född: 1990-02-06 , haha 4 dagar efter 02/02 when sid died.
Om jag fick byta klädstil med någon tv-roll skulle det vara: alldrig byter jag min beloved garderob men om jag måste tar jag nog öh öh. . .eh. .um. .paris faktiskt. hon har typ allt och säkert bland hennes tacky kläder finns några udnerbara kreationer.
Min all time favourit parfym är: JAG ÄSLAKR MISS DIOR CHERIE!
Nu ska jag: Äta lite hemgjord ostkaka;D
Kändis jag på något mystiskt sätt alltid läser om: Lindsay, så är det ;/
Senaste blogg jag upptäckt:  Hm , i doo not remember

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback