anyway , slapp outfit för dagens tv-tittande



hm mysko pose igen ( NEJ JAG HAR INTEE HANDEN MELLAN BENA! ) har tråk med kameran, små sjuk och allt. Nån tröjja  med rosett från h&m och svarta miss sixty jeans som är ursköna , perfekt för att inte gå ut med dem utan bara att ligga i sängen med dem :)


socks


gråa Prada sockor , ca 825 spänn, finns i grått och svart.




front



Italienska vogue köpte jag förra veckan för endast 6 euro! lycka ;P! underbar framsida,underbart innehåll och sen har vi favorit redaktören corinne <3 Anna Wintour go to hell

suck


Sienna ser ut som hon där svenska programledaren. not good. :(


merci ;P




Och hemsk bild btw , tagen av min fina far som älskar ta foton underifrån :@

Saknar Paris idag , när jag blir stor ska ja bara resa 8-|

rödbränd

gran

på morgonen nån timme innan flyget hem.
Denna är kul för den ser ut som en reklam till nån billig perfym , well tha


hemma!

gran
 Hemma från Tönt Gran Canaria men så bad är de tigentligen inte för att man känner sig som en A-list kändis som kollar på alla butiker efetr stängningstid. Zara,H&M,Mango och andra rätt så cool abutiker var tomma och hade fullt sortiment. Fyfan vad man handlade där då :P
Plus så  har jag fått användning för mina YSL-solbrills som jag äslakr ;D
Sen har man cokså handlat massa smink , kiss kissfrån guerlain lipgloss,este lauder puder och rouge,lancome fundation,nytt ysl täckstift . TAXFREE  ;P